Фестиваль "Охоронці здоров'я"

10.12.2019

Немає нічого дорожчого на світі,
Ніж дивне щастя жити на Землі.
В здоров'ї кожній квіточці радіти,
І посміхатися навіть уві сні.

Безцінний скарб, що ми здоров'ям звемо,
Із юних літ нам треба берегти,
Адже нічого більше нам не треба,
Щоб тільки всі здорові були ми.

Найцінніший скарб планети - це людина, а найцінніший, найдорожчий скарб людини - це здоров'я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

Сьогодні завершився фестиваль "Охоронці здоров'я".

Коли день ще на початку,
Довго в ліжку не лежи,
Не лінуйсь, зроби зарядку,
І до школи ти біжи.

Здоров'я - це багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.

Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.

Сайт налаштований для школи №1 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати