Бібліотека

Жиденко Леся Анатоліївна

бібліотекар

Основні напрямки роботи бібліотеки:

  • довідково-бібліографічне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • вивчення та розвиток читацьких інтересів, керівництво читанням дітей;
  • інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • популяризація літератури.

Основні завдання бібліотеки :

  • виховання в учнів інформаційної культури;
  • надання інформаційно-методичної допомоги адміністрації школи та вчителям в організації навчально-виховного процесу;
  • надання інформаційно-методичної допомоги учням в оволодінні основами наук;
  • надання інформаційно-методичної допомоги батькам у розвитку інтересу до читання і виховання любові до книги.

               План роботи                  на 2018/2019 н.р.

Обласні бібліотеки для дітей

Електронні бібліотеки

Як підібрати дитині цікаву книгу відповідно віку?

Правила користування бібліотекою


1. Загальні положення

Правила користування бібліотекою школи розроблені на зразок Типових правил користування бібліотеками України.
Бібліотека школи розробила власні правила користування відповідно до її призначення, складу користувачів, спеціалізації бібліотечних фондів.

2. Права користувачів

Бібліотека обслуговує учнів, вчителів, працівників школи.
Користувачі мають право:
- безкоштовно користуватися інформацією про склад бібліотечних фондів через довідково-пошуковий апарат;
- отримувати консультативну допомогу у пошуку та виборі джерел інформації;
- отримувати у тимчасове користування документи із фондів бібліотеки.
Користувачі мають право одержувати для опрацювання поза бібліотекою не більше 5 документів терміном до 30 днів.
Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту, періодикою - до 15 днів; малоекземплярними програмними творами - до 2-3 днів.
Кількість документів, що видаються в читальному залі, не обмежується.
Користувачі мають право виносити документи за межі бібліотеки, якщо вони записані у формулярі. На прохання читача термін користування може бути продовжений, якщо на даний документ відсутній попит інших користувачів.
Рідкісні та цінні документи, довідкові видання видаються для користування тільки в читальному залі.
При наданні документів учням, які вже отримали обхідні листи, бібліотека визначає розмір коштів, що передаються користувачами як забезпечення виконання ними зобов'язань щодо повернення одержаних у бібліотеці документів. Якщо документи не повертаються у зазначений термін, то кошти використовуються для придбання інших документів.
3. Обов'язки користувачів
Для запису до бібліотеки досить списка учнів класу, поданого класним керівником. Учні, вчителі та інші особи ознайомлюються з правилами користування бібліотекою, підписують зобов'язання їх виконувати й дають відомості для заповнення читацького формуляра.
Користуючись документами з бібліотечного фонду, читач повинен дбайливо ставитися до них. При одержанні документів має перевірити їх кількість і наявність пошкоджень. У разі виявлення дефектів попередити про це бібліотекаря, який зобов'язаний зробити на документах відповідну позначку. В іншому випадку відповідальність за виявлені в документах дефекти несе користувач.
Кожен документ, виданий на абонементі, фіксується в читацькому формулярі і підтверджується підписом користувача.
Користувач, який втратив або пошкодив документ з фонду бібліотеки, повинен замінити його аналогічним чи рівноцінним.
За втрату чи псування документа з фонду бібліотеки неповнолітнім користувачем відповідальність несуть його батьки.
Користувачі повинні дотримуватись тиші в бібліотеці.
Документи, отримані з фондів бібліотеки, користувач повинен повертати в установлені терміни.
4. Обов'язки бібліотеки з обслуговування користувачів
Бібліотека зобов'язана:

- безкоштовно користуватися інформацією про склад бібліотечних фондів через довідково-пошуковий апарат;
- отримувати консультативну допомогу у пошуку та виборі джерел інформації;
- отримувати у тимчасове користування документи із фондів бібліотеки.

Користувачі мають право одержувати для опрацювання поза бібліотекою не більше 5 документів терміном до 30 днів.

Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту, періодикою - до 15 днів; малоекземплярними програмними творами - до 2-3 днів.
Кількість документів, що видаються в читальному залі, не обмежується.

Користувачі мають право виносити документи за межі бібліотеки, якщо вони записані у формулярі. На прохання читача термін користування може бути продовжений, якщо на даний документ відсутній попит інших користувачів.

Рідкісні та цінні документи, довідкові видання видаються для користування тільки в читальному залі.

При наданні документів учням, які вже отримали обхідні листи, бібліотека визначає розмір коштів, що передаються користувачами як забезпечення виконання ними зобов'язань щодо повернення одержаних у бібліотеці документів. Якщо документи не повертаються у зазначений термін, то кошти використовуються для придбання інших документів.

3. Обов'язки користувачів

Для запису до бібліотеки досить списка учнів класу, поданого класним керівником. Учні, вчителі та інші особи ознайомлюються з правилами користування бібліотекою, підписують зобов'язання їх виконувати й дають відомості для заповнення читацького формуляра.

Користуючись документами з бібліотечного фонду, читач повинен дбайливо ставитися до них. При одержанні документів має перевірити їх кількість і наявність пошкоджень. У разі виявлення дефектів попередити про це бібліотекаря, який зобов'язаний зробити на документах відповідну позначку. В іншому випадку відповідальність за виявлені в документах дефекти несе користувач.

Кожен документ, виданий на абонементі, фіксується в читацькому формулярі і підтверджується підписом користувача.
Користувач, який втратив або пошкодив документ з фонду бібліотеки, повинен замінити його аналогічним чи рівноцінним.
За втрату чи псування документа з фонду бібліотеки неповнолітнім користувачем відповідальність несуть його батьки.
Користувачі повинні дотримуватись тиші в бібліотеці.
Документи, отримані з фондів бібліотеки, користувач повинен повертати в установлені терміни.

4. Обов'язки бібліотеки з обслуговування користувачів

Бібліотека зобов'язана:

  • інформувати користувачів про всі види послуг, що надаються;

  • створювати умови для використання бібліотечного фонду та роботи в бібліотеці, надавати допомогу в доборі потрібних документів;

  • бати про культуру обслуговування користувачів;

  • формувати у користувачів потребу в інформації, користуванні бібліотекою, сприяти підвищенню культури читання;

  • систематично здійснювати контроль за своєчасним поверненням до бібліотеки виданих користувачам документів;

  • враховувати читацькі запити при формуванні інформаційних ресурсів, проведенні масових заходів.

Сайт налаштований для школи №1 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати